רכז/ת רכש והתקשרויות

ראשי - רכז/ת רכש והתקשרויות

התפקיד כולל:

  • אחריות על תחום הרכש של כלל הארגון (כולל יצירת המנגנון לביצוע והפעלתו השוטפת) אל מול בעלי התפקידים הרלוונטיים, ובמסגרת זו: ריכוז מבחני הצעות, הזמנות ואישורי תשלום, חוות דעת ועוד.
  • ספקים – אחריות על קשרי עבודה עם הספקים, היועצים והקבלנים השונים ובכלל זאת הכנת חוזים, הוצאת הזמנות עבודה, הכנת חשבונות ואישורם, מדדי שביעות רצון, מיסוד התחום (כולל טכנולוגיה תומכת).
  • אחריות על האחזקה והתפעול השוטף של מבנה הארגון לרבות סבבי בקרה, בדיקות איכות ותפקוד.
  • אחריות על תחום הרכבים בארגון (הזמנת רכבים, טיפולים שוטפים וכו').
  • מיפוי וניהול מלאי וציוד בארגון.

 

דרישות:

  • תואר ראשון – חובה.
  • ניסיון של שלוש שנים לפחות ברכש וחוזים – חובה.
  • ניסיון ניהולי – יתרון.
  • ניסיון בניהול תקציב ו/או בקרה תקציבית – יתרון משמעותי.
  • אוריינטציה טכנולוגית – חובה.
  • ניסיון מעשי בפרויקטים בתחום הבינוי – יתרון.
  • יכולת הובלת תהליכי רכישת כלים טכנולוגיים – יתרון.
  • פתיחות ללמידת תחומים חדשים.

להגשת קו"ח לחץ כאן