מר ג'ף שוורץ

רקע: ג'ף שוורץ ניהל במשך 26 שנה, מתוכן 15 שנה כמנכ”ל, את חברת טימברלנד, חברה ציבורית הנסחרת בבורסת ניו יורק (NYSE) ומהווה מותג עולמי של הנעלה וביגוד. חברה שהייתה בבעלות משפחת שוורץ במשך שלושה דורות.

במהלך שנותיו בחברה, ג’ף סייע למגוון ארגונים לשינוי חברתי, לרבות עשר שנים בהן שימש כיו”ר מועצת המנהלים בארגון City Year וכחבר במועצת המנהלים של הארגונים Share our Strength, ‏Harlem Children’s Zone ו-Climate Group.ג’ף גם פעיל בקהילה היהודית, מזה שבע שנים הוא משמש כיו”ר מועצת המנהלים של בית הספר מיימונידס בברוקליין, מסצ’וסטס וכחבר במועצת המנהלים של הפדרציה היהודית בבוסטון (CJP).

בשנת 2011 הוא עמד בראש המכירה של חברת טימברלנד ל-VF Corporation והפנה את כל משאביו המקצועיים לקידום שינוי חברתי בר-קיימא.ג’ף משקיע ממרצו כעת בקידום יזמים חברתיים המעוניינים להקים תנועות וארגונים חברתיים אשר שואפים לפתור אתגרים אזרחיים אמיתיים וכואבים, הן בישראל והן בארצות הברית. בארצות הברית, הוא שותף לקמפיין הלאומי של ארגון Share Our Strength שמטרתו לשים קץ לרעב בקרב ילדים ובארגון Partners in Health השואף שלכל בן אדם על פני כדור הארץ תהיה גישה לפתרונות בריאותיים ברי-קיימא.

ג’ף מעוניין להעצים את ישראל כדמוקרטיה יהודית. מלבד היותו היו”ר והמייסד של מעוז, הוא חבר במועצת המנהלים של הג’וינט (JDC) ובאגודות הידידים של הארגונים לתת והשומר החדש. ג’ף בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת דארטמות’ (1984) ותואר ראשון בספרות השוואתית מאוניברסיטת בראון (1982). בנוסף, הוא חוקר כעת את התלמוד הבבלי.ג’ף ואשתו דבי הורים לשלושה בנים.

אנשים נוספים ב-


לתרומה

הירשם לניוזלטר


קישורים שימושיים

צור קשר

בית בלומפילד, רחוב ההגנה 30, באר שבע

© כל הזכויות שמורות לתנועת אור

קונספט: תנועת אור | בניית אתרים
דילוג לתוכן